צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

היתרונות שבהחלקה אורגנית

טיפולי החלקת שיער הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות וקיימות היום בשוק טכניקות רבות לביצוע ההחלקה. עם זאת, ישנן שיטות רבות להחלקת שיער אשר עשויות להזיק לשיער באופן בלתי הפיך ואשר אינן אמינות. לאחרונה, החלה לעלות הפופולריות של טכניקת ההחלקה האורגנית אשר סלונים מובילים בישראל מציעים ללקוחותיהם. מהי אותה החלקה אורגנית ומה מבחין אותה מטכניקות אחרות? על כך נפרט לכן כאן.

מהי החלקה אורגנית?

כיום, כחלק בלתי נפרד מטיפולי אסתטיקה ויופי, משמשת החלקת שיער לשינוי תדמית אשר משפיע על המראה באופן רב היבטים. שיער חלק וגולש הוא משאת נפשן של נשים רבות הנוהרות אל הסלונים ליהנות מהטיפול משנה המראה. החלקה אורגנית היא טכניקה יחסית חדישה בתחום החלקות השיער. להבדיל מהחלקות אחרות אשר עושות שימוש בחומרים כימיים אשר בידיים לא מקצועיות עשויים להיות מסוכנים מאוד, החלקה אורגנית עושה שימוש בחומרים טבעיים המספקים הזנה עשירה של ויטמינים ומינרלים לשערך ומסייעים בשיקומו.

משרד הבריאות מגדיר את התנאים להחלקה אשר הינה אורגנית ויש לוודא כי אכן ההחלקה אותה אנו מקבלים היא באישור משרד הבריאות.

שימוש בחומרים טבעיים

השימוש בחומרי הזנה ובקראטין, חלבון בונה רקמות הנמצא באופן טבעי בשערך, מבטיח כי טיפול ההחלקה יהיה בטוח ויספק לשערך הגנה והזנה חיונית שתסייע לו להתאושש מטיפולי אסתטיקה ויופי במהירות וביעילות. כך ניתן ליהנות משיער חלק ומלא ברק ללא חשיפה לחומרים רעילים ומזיקים.

טיפול מהיר

יתרון בולט נוסף של החלקת קראטין הוא שמדובר בטכניקה מהירה מאוד. תוך שעה וחצי מרגע היכנסך לסלון, ניתן לעזוב עם שיער חלק וגולש.

תוצאות זמניות בלבד

החלקה אורגנית מחזיקה מעמד כשנה ודורשת חידוש טיפול. כך, לא נדרש ממך להתחייב בהכרח לשיער חלק כל חייך וניתן בכל שנה לקבל שוב החלטה לשמור על המראה החלק או לחזור לתלתלים שכבר התגעגעת אליהם.

שמירה על השיער

בניגוד לחומרים הכימיים המעורבים בהחלקות האחרות. ההחלקה האורגנית אינה שוברת או מעצבת מחדש את מבנה השערה, אלא רק מספקת לה ציפוי והגנה על ידי הזנתו בקראטין וקולגן. לכן, כחלק מההחלקה, מקבל השיער הגנה מרבית נגד נשירות, קצוות מפוצלים ונזקי שיער רבים אחרים.

אין צורך בפן או בייבוש שיער

להבדיל מטכניקות החלקה אחרות כמו החלקה ברזילאית או יפנית, ההחלקה האורגנית נעשית ללא שימוש בפן או באמצעי ייבוש אחרים המייבשים את השיער ועלולים לשרוף אותו.

אין צורך בהחלפת תכשירים

טכניקות החלקה וטיפולי אסתטיקה ויופי רבים אחרים לשיער דורשים שימוש בתכשירי שיער נטולי מלחים על מנת לשמור על התוצאות. עם החלקה אורגנית, אין כל צורך בכך. ניתן להשתמש בכל שמפו, מרכך או מסכה המתאימים ביותר לשערך ללא כל חשש ולשמור על השגרה השוטפת. שיערך יישאר חלק, מבריק וחזק עם כל תכשיר ובכל מצב.

 

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות