צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

שיטות יעילות לטיפול באקנה

יש לא מעט דרכים לטפל באקנה ובעיות עור, הדרכים המוכרות ביותר הן באמצעות טיפול אנטיביוטי תרופתי ויחד עם זאת ניתן לטפל באקנה באמצעות משחות וקרמים מתקדמים בעלי טכנולוגיה מתקדמת שהוכחו ככאלו המשפרים את בריאות העור באופן מהותי וגורמים לפצעי האקנה להתייבש והעור הפגוע מוסר ומעודדים את שיפורו של העור החדש הנוצר על הפנים.

המהירות היא גורם מפתח

יש לטפל בפצעי אקנה במהירות האפשרית, רבים נוטים להזניח את הטיפול באקנה ולהאריך אותו, הסיבה בגללה יש לטפל בפצעי אקנה במהירות האפשרית היא כי פצעי אקנה עלולים ליצור פיגמנטציה קשה על עור הפנים, הם לא נעימים למראה האישי ובמיוחד בגיל ההתבגרות פצעי אקנה גם גורמים לפגיעה בטחון העצמי של בני הנוער, עלולים להיות כואבים ולהחמיר באופן מאוד מהותי.

ניקוי יסודי

השיטה המוכרת ביותר לטיפול באקנה היא ניקוי יסודי של עור הפנים לפחות פעמיים ביום לשטוף את הפנים עם סבון באופן יסודי.

לכל טיפול שמבצעים מומלץ מאוד גם להוסיף רחצת פנים ואין לדלג עליה, כל טיפול באמצעות משחות או טיפול תרופתי אותו אתם מבצעים לא צריך להוות תחליף לניקוי יסודי של עור הפנים.

טיפול מקומי

ראשית יש להבין כי קיימות שלוש דרגות של אקנה, דרגה קלה,  בינונית וקשה. הטיפולים המקומים שאלו משחות רפואיות שניתנות רק על ידי מרשם הן טיפולים מקומים לטיפול בבעיות אקנה קלות עד בינוניות, במקרים קשים של אקנה יש צורך בטיפול תרופתי קבוע ולא פעם מדובר על סדרה ארוכה של טיפולים מורכבים.

הטיפול התרופתי

הטיפול התרופתי הוא באמצעות אנטיביוטיקה שהורגת את החיידק שאחראי ליצירת האקנה, מדובר על אניטיביוקטה שמקבילה לטיפול בחיידק כמו כל אנטיביוטקה אחרת גם מונעת דלקות ויש מקרים קיצונים של אקנה שמגיעים למצב דלקתי, אלו הם המקרים הקשים של האקנה.

שימוש בטכנולוגיה

כמו בכל תחום רפואי שבו יש נגיעה של טכנולוגיה מתקדמת ופורצת דרך גם בתחום רפואת העור לטיפול באקנה קיימים אמצעים טכנולוגים מתקדמים כמו שימוש באור כחול או כל מיני טיפולי לייזר שונים ומיוחדים שבהחלט הצליחו לא פעם להיות מובילים ויעילים, מטופלים רבים מדווחים כי באמצעות טיפולים אלו הם הצליחו לראות תוצאות מהירות.

טיפולים קוסמטיים

ישנם לא מעט מוצרים לטיפול באקנה שבהחלט מהווים פתרון מיידי, ניתן לרכוש אותם ולהתחיל את הטיפול באותו היום, אך תמיד לפני שימוש על עור במצב קשה עם מוצרים כימיים מומלץ ראשית לבקר אצל רופא מוסמך שיבחן את הבעיה וימליץ על טיפול מתאים.

כמו כן, אנו עדים לתופעה מתרחבת במיוחד של מכוני קוסמטיקה המציגים את עצמם ככאלו שיכולים לפתור בעיות עור של אקטנה ופיגמנטיצה, לרוב הטיפולים האלו נעשים באופן פרטי ועלותם גבוה מאוד, אך אין זה מחייב כי טיפולים אלו באמת יעילים ולצערנו המציאות היא כזאת שלא פעם טיפולים אלו אף החמירו את המצב.

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות