צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

כל מה שצריך לדעת על תוספת שיער לכלה

תוספות שיער לכלה

החתונה כבר בפתח והכלה רוצה להיראות במיטבה? איזו שאלה… מובן שחלק ניכר מההתגנדרות קשור בעיצוב השיער: כיצד להפוך אותו לייחודי ויפהפה במיוחד עבור היום המרגש? בדיוק כדי לענות השאלה הספציפית הזאת נציג במאמר הבא את כל מה שצריך לדעת על תוספות שיער לכלה

 

למה תוספות שיער?

בשמיעה ראשונה, המושג תוספות שיער יכול להיות משויך לקונוטציה שלילית כזאת או אחרת. אחרי הכול, מדוע להוסיף על השיער הטבעי אתו נולדנו משהו מלאכותי? אולם תוספות שיער לא צריכות להרגיש כמו עצם זר ותלוש. יותר מכך, נשים רבות (וגם גברים) מעוניינים בתסרוקות ספציפיות ובעיצובי שיער ייחודים שקשה מאוד להשיג בעזרת השיער הטבעי, אם הוא אינו ארוך מספיק למשל. תוספות שיער כאן כדי להציל את המצב ולאפשר לשחק עם השיער ולהביא אותו לכל מצב רצוי.

 

בואי כלה

לכן, אין פלא שכלות רבות מעוניינות או זקוקות לתוספות שיער. בתקופת החתונה (יש כאלו שעבורן זה יום אחד בעוד שאצל אחרות זה כולל גם מסיבת רווקות, חינה וירח דבש) יש כלות רבות שמעוניינות בתסרוקות ייחודיות וספציפיות להפליא. על מנת להשיג את הלוק הנדרש מעצבי שיער פונים לעזרת התוספות.

אולם חשוב לדעת שתוספות שיער הן עולם ומלואו אשר מחולק לשיטות ואיכויות שונות. כך למשל יש מגוון של שיטות הדבקה רלוונטיות לתוספות שיער, אשר לכל אחת אפקט אחר, יתרונות וחסרונות. בנוסף לא כל שיטה מתאימה עבור כל כלה, מכיוון שהדבר תלוי רבות גם באופי השיער הטבעי, במידת השמנוניות או היובש שלו למשל, וכן גם ברמת השפע הטבעית שלו.

לכן העצה הטובה ביותר בהקשר זה היא לנסות את תוספות השיער השונות מבעוד מועד (למשל, במסיבות רווקות של אחרות) ולא ביום החתונה עצמו. בנוסף מומלץ להיוועץ במעצב שיער מקצועי או בר-סמכא אחר שיוכל להמליץ על תוספת השיער הרלוונטית לכלה.

 

על איכות לא מתפשרים

כשמדובר בתוספות שיער המשוואה פשוטה: ככל שבוחרים בתוספת איכותית יותר כך היא יכולה להישמר לאורך זמן רב יותר. לכן במידה ורוצים לשמור את תוספת השיער לתקופה ממושכת יותר מיום החתונה בלבד, מומלץ להשקיע במוצר איכותי. נכון, איכות בדרך כלל עולה יותר כסף אבל במקרה הזה ההשקעה בהחלט שווה זאת.

ללא קשר לבחירה בתוספת השיער, חשוב מאוד לבצע תחזוקה נאותה על מנת לשמור עליה כראוי לאורך זמן. כך למשל, כדאי להבריש את השיער במברשת מיוחדת עם זיפים רכים שלא יפגעו בתוספת. בנוסף כדאי להשתמש בשמפו ובמרכך מותאמים לתוספות עבור חפיפת השיער – מומלץ להשתמש בתכשירים שמוסיפים לחות ונפח לשיער.

לגבי לדרכי תחזוקה נוספות, וכן שימוש במייבש שיער, מומלץ מאוד להיעזר שוב במעצב השיער שבנה את התוספות. אם מדובר באדם מקצועי הוא יידע לתת את ההדרכה הנכונה שתשמור על התוספות לאורך הזמן המירבי.

 

החיפזון מן השטן

אולי לא מדובר בהחלטה גורלית, אך גם כאשר עוסקים בתוספות שיער מומלץ לא להיחפז בבחירת המעצב. רצוי מאוד להסתכל על עבודות קודמות ודוגמאות של המעצב לפני שמתחילים לעבוד אתו. כמו כן, כדאי לבקש חוות דעת מלקוחות עבר על אופן העבודה עם המעצב. כדאי לשאול שאלות הנוגעות לכלל העבודה, לרבות תקציב, שירות, איכות עבודה, סיוע אישי וכדומה.

בסופו של יום צריך לזכור שחתונה היא אירוע מורכב המצריך השקעה. אך יחד עם זאת הכלה צריכה להרגיש בנח וכמובן להרגיש שהיא יפה. בחירת במעצב הנכון ובתוספות הנכונות יכולים לסייע בכך מאוד.     

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות