צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

עד כמה המראה החיצוני שלך משפיע על הביטחון העצמי?

טיפוח ויופי

הרבה נשים שמגיעות לטיפולי יופי בימינו, רואות במפגש הזה עם הקוסמטיקאית כהרבה מעבר לטיפול פיזי. בין אם את מגיעה למכון כדי לעשות ניקוי פנים, או למעצבת השיער שלך כדי לחדש את התוספות, את כבר בטח יודעת שהרבה לפני שמתחיל התור – מתחילה ההתרגשות. זה הזמן שיש לך עם עצמך ומהחדר הזה את יוצאת כשאת "חדשה" לא רק מבחוץ, אלא גם מבפנים. מה יש בחיצוניות הנשית שהיא עוצמתית כל כך ומדוע זה לגמרי בסדר גם להיראות נפלא וגם להרגיש מלאה בבטחון עצמי?

את יכולה להיות פמיניסטית וגם להתרגש מבגדים ומאיפור

ישנה התלבטות פנימית בקרב נשים, שמרגישות לפעמים שהחיצוניות שלהן לא יכולה להפוך לעניין דומיננטי בחייהן, לכן הן יעדיפו שלא לנעול סנדלי עקב או אם ללבוש חצאית קצרה, רק בגלל שזה עלול להתנגש עם אג'נדה פמיניסטית כלשהיא. ההפך הוא הנכון – דווקא אישה שמשתמשת בכל הכלים שיש לה ומצליחה ליהנות מההעצמה של היתרונות שבה, מבלי להתבייש, היא זו שתרגיש הרבה יותר טוב עם עצמה ותתנהג כשווה בין שווים בכל סביבה חברתית. וכן, לפעמים זה בסדר ללבוש שמלה חדשה ולהרגיש בעננים בגלל זה.

זה שאת אוהבת שיער קצר ואופנתי או שיער ארוך וגולש, העובדה שאת מעדיפה נעליים צבעוניות או ג'ינסים צמודים, לא גורע כלל מהדעות שלך או מהיכולות שיש בתוכך כאישה. אם יש בך רצון לשפר את המראה החיצוני ובעיקר אם את יודעת להצביע על השינויים הפיזיים שעשויים לעשות לך טוב, זוהי בדיוק הפעולה שיכולה להעניק את הדחיפה שאת כל כך זקוקה לה כדי לבוא לידי ביטוי באמת, כפי שתמיד חלמת.

עוד כתבות שתמצאו: 

הדמיית שיער לגברים>> | כתבה מקיפה על תוספות שיער>>

שיער כסמל של נעורים – למה חשוב שתמצאי את התסרוקת המתאימה לך באמת?

שיער שופע וצפוף הוא, לכל הדעות, סממן מובהק של בריאות הגוף. זו לא חייבת להיות צמה ארוכה, גם שיער קצוץ יכול להלום נשים רבות ולמעשה – ישנן הרבה משפיעניות מענפים שונים במשק, שבחרו ביודעין בתסרוקת קצרה, כי היא זו שמחמיאה הכי הרבה לתווי הפנים שלהן ובזכותה הן נראות חיוניות וקורנות.

בין אם הסיבה הראשונית לפנייה שלך אל מומחית בתחום השיער היא רפואית, למשל נשירה לאחר לידה או מחלה חלילה, בסופו של דבר השינוי הוא אסתטי והוא יכול להשפיע באופן חיובי ודרמטי על חייך. גם אם את רגילה לראות את עצמך עם קארה במשך שנים, למשל, נסי לחשוב לעומק על התסרוקות הפוטנציאליות הנוספות, שיכולות להתאים לך אולי קצת יותר. ההמלצה היא להתייעץ עם מקצוענים מהתחום ולקבל מידע מדויק לגבי תהליך התאמת התסרוקת, בין אם באמצעות תוספות, פאות או כל שיטה שתבחרי בה.

הדרכים הנכונות לתת דחיפה קטנה למה שהטבע העניק לך

אל תחששי מהשינוי הצפוי, בעיקר כשמדובר בטיפולי יופי או בעיצוב שיער בשיטות חדשניות. כאשר אישה מטפחת את היופי הפנימי שלה ובמקביל מוצאת את הדרכים להעצים את היופי הזה, בדיוק בנקודה הזו היא מתחילה לפרוח באמת.

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות