צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

טיפול בנשירת שיער 2022

תמונה של טיפול בנשירת שיער 2022

מזה עשרים שנה לא אושרה תרופה חדשה לנשירת שיער. כיוון שהשתלות שיער עשויות להיות יקרות ולעתים כואבות, נוצר שוק ענק לכל מוצר חדש שיוכל לעצור את דפוס ההתקרחות באופן יעיל.

אמנם, תמיד אפשר לנסות טיפול בנשירת שיער. עם זאת, סדרה אירופית של מוצרי ביו-טק ראתה בחלל שנוצר בשוק, הזדמנות נהדרת. בהתבסס על מספר פריצות דרך מחקריות המתייחסות למדע שמאחורי צמיחת השיער, פותחו היום מספר מוצרי ביו-טק, הנמצאים בשלבים המאוחרים של ניסויים קליניים, וחלקם עשויים להמשיך ולהפוך לטיפולים התרופתיים החדשים הראשונים להתקרחות, מזה 20 שנה.

אבל מה עושים עד שזה יקרה?

טיפול בנשירת שיער 

אפשר להשתמש בטיפולים תרופתיים, כמו:

מינוקסידיל – Minoxidil

מינוקסידיל, היא אחד המוצרים המהימנים לטיפול בנשירת שיער. התרופה נמצאת בשימוש נרחב, לבד או בשילוב עם טיפול אחר. כאשר משתמשים בתרופה זו לפי ההוראות, היא יכולה לעצור נשירת שיער גברים, כמו גם אצל חלקם גם להצמיח שיער מחדש. יש למרוח את החומר על הקרקפת פעמיים ביום ולהניח לו להתייבש במשך מספר שעות, לפני שנוגעים בשיער, מתקלחים או הולכים לישון.

מינוקסידיל יכול להפעיל מחדש זקיקים רדומים, אבל לא יכול להחיות זקיקים מתים. לכן, מומלץ להתחיל בטיפול מוקדם ככול האפשר.

אולי יעניין אתכם גם:

האם תוספות שיער מזיקות לשיער? | פאה מיוחדת לאישה

טיפול בנשירת שיער פינסטרידFinasteride

גלולות פינסטריד פועלות בצורה שונה ממינוקסידיל כדי לטפל בנשירת שיער. גלולות אלה מעכבות את אנזים 5-alpha. למעשה, במקום לשפר את זרימת הדם, פינסטריד מונע מאנזים 5-alpha להפוך את הטסטוסטרון לדי-הידרו-טסטוסטרון (DHT). כיוון ש-DHT הוא האשם העיקרית בהתקרחות הגברית, הפחתת נוכחותו על הקרקפת יכולה להשפיע דרמטית על יכולתו לפגוע בזקיקי השיער.

טיפול בנשירת שיער באופן טבעי

טיפול בנשירת שיער – עיסוי הקרקפת משפר את זרימת הדם ואת בריאות הקרקפת, ועשוי להצמיח מחדש את השיער באופן טבעי. עיסוי, עם שמן ומסכת שיער, ממריץ את הקרקפת ויכול לשפר את עובי השיער. המתיחה במהלך העיסוי מעודדת את צמיחת השיער ואת עוביו, בתאים הממוקמים בתחתית זקיק השערה. תאים אלה מעורבים ביצירת שיער, בצמיחת שיער ובמחזור הנשירה והצמיחה מחדש.

חומרים טבעיים שמומלצים לשילוב בעיסוי הקרקפת הם: אלוורה ושמן קוקוס.

השפעת הוויטמינים בגוף על נשירת השיער

מומלץ לעשות בדיקת דם כדי לבדוק את רמות הוויטמינים. מחסור בוויטמינים מסוימים עלול לגרום לנשירת שיער. ייצוב רמת הוויטמינים שלהלן בגוף, יוכל לשפר את מצב נשירת השיער שלכם:

  • ברזל: אצל נשים לפני גיל המעבר, מחסור בברזל הוא הגורם המוביל ב- טיפול בנשירת שיער.
  • ויטמין D: רמות נמוכות של הוויטמין יכול לגרום להידלדלות השיער.
  • אבץ: מחסור באבץ עלול לגרום לנשירת שיער או לשבירת השערה.
  • סלניום: רמות נמוכות יכולות לגרום לנשירת שיער.

ביוטין, לעומת זאת, שהוא חלק ממשפחת ויטמין B, יכול לתמוך בצמיחת שיער חזקה יותר. לכן, תוספי מזון המכילים ביוטין עשויים לשפר את צמיחת השיער.

 

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות