צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

טיפולים מתקדמים לטיפוח השיער

טיפולים מתקדמים לשיער

שיער מסודר הוא כרטיס הביקור שלנו ומעיד לא רק על מצב הרוח שלנו אלא גם על מידת ההשקעה שאנחנו משקיעות בו. שיער בריא, חזק ובוהק הוא בגדר חלום לרבות מאיתנו, אך אנחנו יודעות היטב שהנזקים הרבים שנגרמים לו מטיפול לא נכון, ממוצרי שיער לא איכותיים, משנים של צביעה והחלקה ומביקורים תכופים במספרה, החלישו אותו רבות. גם לאקלים הישראלי יש השפעה לא מבוטלת על מראה השיער שלנו, ולא תמיד השמש הישראלי האגרסיבית עושה לו טוב.

רבות מאיתנו סובלות בחלוף השנים מהיחלשות השיער, מנשירה אינטנסיבית ומאובדן החוזק והברק שלו. השיער שלנו נחלש ואנו מרגישות זאת היטב. אף שאנחנו מנסות לחזק ולטפח אותו במוצרי טיפוח שונים, לא תמיד אנחנו מצליחות ונאלצות מדי יום להזיל דמעות על כל שערה שנשארת על המברשת.

אז מה אפשר לעשות? איך נוכל לטפל בהצלחה בשיער שלנו למרות שהוא חלש, חסר ברק ונושר? איך נוכל לחזק אותו במהירות ולהחזיר לו את המראה המלא, הבריא, השופע והיפה? האם זה אפשרי? התשובה היא חד משמעית – כן. זה בהחלט אפשרי. בכל הנוגע לרעמה היפה שלנו עוד לא אבדה תקוותנו. הסתקרנתן? נהדר. אז בואו נחזיר לשיער שלנו את הברק.

לפעמים פשוט צריך למלא את החסר

מה הכוונה בלהשלים את החסר? פשוט מאוד. כמו שלגוף שלנו חסרים לעיתים ויטמינים ומינרלים, כך גם לשיער. לפעמים חולשתם של זקיקי השיער והיעדר הברק מעידים על לא יותר מאשר חסך או חוסר בחומרים מזינים וטבעיים. איך נשלים את החסך ונמלא את החסר? ראשית, נדאג לתזונה שלנו ונוודא שהיא מלאה ומספקת לגוף את כל מה שנחוץ לו. שנית נזריק לשיער באופן ישיר מגוון ויטמינים ומינרלים מזינים שיחזקו אותו, ימלאו אותו ויבריאו אותו. אפשר לעשות זאת באמצעות טיפולי מזותרפיה לשיער שכוללים הזרקת חומרים מזינים לזקיקי השיער כדי להזינם, לחזקם ולהניע בהם תהליכי ריפוי. כל מטופלת במזותרפיה לשיער מקבלת קוקטייל ויטמינים מזין שמתאים לה, למצב השיער שלה ולמראה שלו ויכולה לאורך זמן לחזות בצמיחה מחודשת של שיער מלא ובריא.

אולי יעניין אתכם גם:

תוספות שיער כתבה מקיפה >> | פאות לנשים >> 

טיפוח השיער במוצרים טבעיים

טיפוח יום־יומי של השיער הוא חיוני, את זה כולנו מבינות. מה שחשוב לדעת הוא שטיפוח במוצרים טבעיים הוא הפעולה היעילה ביותר לחיזוק השיער ולחידוש הצמיחה. אילו מוצרי טיפוח טבעיים יכולים להועיל לשיער שלנו? שמפו ומרכך טבעיים המועשרים בשמן אתרי, צמחי מרפא וויטמינים שתורמים לחיזוק השיער; מסכה טבעית ואורגנית לטיפול שבועי; סרום שמנים ריחני שמחזק את השיער ומעצב אותו מדי יום; קרם הזנה רך ונעים שמופק מפרחים, ואף מפירות או ירקות. כל מוצרי הטיפוח האלה יצמצמו תהליכי נשירה והידלדלות וישיבו לשיער את יופיו.

הלחמת שיער למראה מלא, צעיר ויפה

הלחמת שיער בלייזר היא דרך נהדרת למלא את השיער ולשוות לו מראה בריא, חזק ורענן. פעולת הלחמת השיער משתמשת בשיער טבעי, אינה מכאיבה או גוזלת זמן רב. הודות לטיפול בלייזר כל מטופלת יכולה ליהנות משפע סגנונות עיצוב ומשיער במגוון צבעים. אפשר להתאים את השיער המולחם לצבע הטבעי ואפשר להבהיר אותו וליצור אפקט יפה של גוונים בהירים למרעה צעיר ומלא חיוניות. פעולת הלייזר מלחימה את השיער המולחם לשיער הטבעי והופכת אותו למעשה לחלק בלתי נפרד משיער הראש. התהליך אינו ארוך אך תוצאותיו מרשימות וניכרות לאורך שנים רבות.

אל תוותרו על השיער שלכן!

גם אם אתן סובלות משיער דליל, מנשירה חזקה, משיער במראה עייף וחולה, אל תוותרו עליו. יש כל כך הרבה אפשרויות טיפול בהתאמה אישית ולפי הצורך. שיער חזק, בריא ומלא הוא לא חלום, הוא מציאות, והמציאות הזאת בהישג יד כבר עכשיו.

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות