צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

החלקת שיער ביבנה הירוקה

תמונה של החלקת שיער ביבנה

ישראליות מעדיפות החלקת שיער יותר מכל פעולה אחרת כמעט, מלבד צביעת שיער במספרה. מגוון השיטות גדול וכל אחת מוצאת בסופו של דבר את השיטה שמתאימה לה. השיטות מבוססות בדרך כלל על מריחת חומרים שמצליחים "לפתוח" את החוליות של השערה כדי לעצב אותה מחדש וללא סלסול ופיתול, ולכן חומרים אלה נחשבים לחריפים וחזקים, כך שחייבים לעבור את ההליך רק אצל מי שהתמחו והוסמכו להשתמש בהם. כמו כן, יש לעבור את ההליך רק אצל מי שנוהגים לפי כללי הזהירות ומורחים את החומרים נכון, ואז אין בעיה כלל לעבור החלה כמו שמעידות אלפי נשים שעוברות אותה בהצלחה כבר שנים רבות.

מהי החלקת שיער ביבנה?

החלקת שיער היא התערבות חיצונית שאנחנו עושים כדי לשנות את הדרך שבה השערה מונחת ונראית. יש החלקות זמניות ויש החלקות קבועות והשיטות השונות מתאימות לכל סוג שיער ולנוחות של הלקוחה, כך שמה שנכון לאחת לא בהכרח נכון לאחרת. רק לאחר שמתנסים בהחלקה כזאת שמתאימה לסוג השיער המסוים יודעים עד כמה היא נכונה לכן באמת ולכן אין ברירה לפעמים אלא להתנסות ולבדוק איך זה מרגיש אצלכן ועד כמה אתן אוהבות את המראה הזה. סוג התלתול קובע גם עד כמה יעילה תהיה ההחלקה ולכן גם הזמנים המובטחים תלויים במצבו.

תוספות שיער ביבנה

תוספות שיער מיועדות לעזור לאנשים עם שיער דליל, או למי שרוצה להוסיף נפח ואורך לשיער. ניתן ליישם תוספות שיער על ידי אריגה לשיער טבעי, או על ידי הצמדתן ישירות על הראש. התוספות יכולות להיות עשויות משיער אדם, שיער סינטטי, או תערובת של שניהם. רוצים לקבל עוד מידע על תוספות שיער לחצו כאן>>

אילו שיטות החלקת שיער ביבנה קיימות?

  • החלקת שיער ביבנה (יפנית) – החלקה לטווח ארוך שנעשית בעזרת חומרים שפיתחה חברה יפאנית, ומכאן שמה. נחשבת ליעילה במיוחד לשיער מקורזל מאוד. החומרים מותאמים למצב השיער ולבעייתיות הספציפית שלו. החומרים נחשבים לבטוחים אולם חובה שרק אדם מיומן יעשה זאת.
  • החלקת קראטין – נקראת גם החלקה ברזילאית. החלקה עדינה יותר יחסית, שנחשבת גם למשקמת לשיער פגום מרוב עולות כימיות. מתאימה בעיקר למי שהשיער שלה אינו מתולתל מאוד. עושה שימוש בחומר חלבוני בשם קראטין. חומר זה נחשב למשקם נזקים קודמים ולכן מומלץ לכל מי שרוצה החלקה שאינה פוגמת בשיער ומשאירה אותו במראה בריא יותר.
  • החלקה אורגנית – נעשית באמצעות חומרים טבעיים יותר כמו שמנים צמחיים שידועים ומוכרים כחומרים בריאים לשיער. מיועדת למי שרגישה לחומרים כימיים חריפים או למי שמעדיפה זאת מבחינה אידיאולוגית.
  • החלקות משולבות – החלקות שמשלבות את הזמניות עם הקבועות בהתאם למצב השיער ולצורך בתחזוקה.
  • החלקה לא כימית – החלקות שלא עושים בהן שימוש בחומרים כימיים אלא במכשירים כמו מסרקים חמים למיניהם, כדי לא לגרום לנזק לשערה עצמה ולא לפרום את החיבורים בין חוליות השערה.

החלקת שיער ביבנה

החלקות שיער הן עולם שלם שבו יש גם החלקות חלקיות רק לקצוות או לתחזוקה ושימור. יש לפנות רק למעצבי שיער שהתמחו בכך ויכולים לאבחן את השיער במדויק. רק כך אפשר להבטיח שתקבלו את ההחלקה הבריאה והנכונה לשיער שלכן, ועם תוצאות שתאהבו לראות. כמו כן, חשוב לדעת שהחלקות מוגבלות בזמן גם כשהן לטווח ארוך ולכן חשוב לבחור שיטה מתאימה לכן.

 

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות